פרובוקציה נגדית: ח"כ פרוש קרא פרקי תהילים בקול בחדר ועדת חוקה

אבי רבינא No Comments on פרובוקציה נגדית: ח"כ פרוש קרא פרקי תהילים בקול בחדר ועדת חוקה

בתגובה לפרובוקציה שקיים הבוקר בכותל ח"כ גלעד קריב, ח"כ מאיר פרוש נכנס לחדר ועדת החוקה בראשותו של קריב – והחל לקרוא פרקי תהילים בקול. לאחר שלא הצליחו להוציאו, הוועדה יצאה להפסקה

מאיר פרוש צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש90

צילום וידאו: ערוץ הכנסת, דוברות הכנסת

ח"כ מאיר פרוש נכנס הבוקר (חמישי) לחדר ועדת החוקה של הכנסת, שהתכנסה על מנת לדון בחוק הרגולציה והחל לקרוא פרקי תהילים בקול. זאת, על רקע הפרובוקציה שקיים הבוקר בכותל המערבי יו"ר ועדת חוקה ואיש התנועה הרפורמית, ח"כ גלעד קריב שניצל חסינותו הפרלמנטרית ונכנס לעזרת הנשים לקרוא בתורה לנשות הפרובוקציה.

עם כינוס הוועדה, כאמור, נכנס פרוש לחדר והחל לקרוא פרקי תהילים בקול ולהפריע לדיון הוועדה. בתחילה, יו"ר הוועדה אפשר לו לקיים את המחאה אולם לאחר שפרוש המשיך וקרא פרקים נוספים בזה אחר זה, קריב קרא אותו לסדר ובקריאה השלישית הורה להוציאו מן החדר.

זמן קצר לאחר מכן, ח"כ פרוש התיישב על הרצפה ולא אפשר לסדרנים להוציא אותו מחדר הוועדה, ובעקבות כך הכריז יו"ר הוועדה על הפסקה בדיון.

"אנחנו מכבדים את זכותו של ח"כ פרוש למחאה. לכן נצא להפסקה כדי שיוכל להשלים את הקריאה ואנחנו מקווים שח"כ פרוש יישאר גם לאחר מכן לדיון הענייני בחוק הרגולציה", אמר קריב.

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

מאוחר יותר, יצא פרוש מהאולם ואמר: "אמשיך במחאה הזו עד שלא תעוף מהכותל. אתה לא תבוא לעזרת נשים ואני לא אבוא לפה".

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ



0 תגובות